وایبر.....واتس آپ......تلگرام....فیضبوک.... یه نفر! نبود؟؟؟
پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ
بسم الله
1- قدر خودتونو بدونید توانایی هاتونو پیدا کنید و وارد گود بشید......
درباب حضور در شبکه های مجازی و قول رهبری بر اهمیت ظهور انقلاب در فضای اینترنت و شبکه های ارتباطی نسل جدید(اعم از 3G , 4G , ..) نکاتی رو به عزیزانم عرض می کنم.
2- به اندازه ای که می تونید انقلاب رو در نوشتار و محصولات رسانه ای تون ظاهر کنید، چرا که تجربه شما و دلایل و افکار و آنچه با پوستتان لمس کرده اید بسیار ارزش دارد و اثر حضورتان ارزش افزوده بیشتری به محتواهایتان خواهد داد.
3- در نگاه مخاطب نحوه تصویر سازی هامون مهمه نه القای افکارمون؛ سعی بر آن باشد زبان و قلم مون رو به رسانه تصویری بدل کنیم هم دوست داشتنیه هم موثره.
4- از سر دوست داشتن یا دوست نداشتن با لقب و غضب افراد رو خطاب ندهیم؛ مثلآ اینطور نشه که از باب اینکه رهبری را دوست داریم در محتواهامون به ایشون لقبی رو بدیم و یا از سر اینکه از فردی خوشمون نمیاد با غصب وِی رو مورد عنایت قرار بدیم!
5- درمورد نرم افزارهای پیام رسان آنلاین و آفلاین (Massengers) همچون گروه های گوگل-پلاس/فیضبوک!/فیض بوک های ایرانی:کلوب+فیس نما+ افسران+.. و یا پیام رسان های نسل جدید مثل بیسفون/تلگرام/تانگو/وایبر/.. عرض می شود که:
- در گروه های سیاسی خبری اجتماعی و اینچنینی اثر حضورتان بر مخاطبین ناچیز است یعنی عدم حضور گاه مثبت است!
- در گروه های خانوادگی و گروه های خارجی(عربی- همسایگان فارسی زبان- انگلیسی ..) اثر گذاری تان فراتر است از آنچه تصور میکنید.
- بواقع در گروه های خبری سیاسی مخاطبان دنبال دیدن و شنیدن محتواهای تولیدیتان نیستند بلکه به دنبال القای افکار خود هستن. پس در این گروه ها هرآنچه وقت می گذارید چون سیگاری دود می شود و زیانش بر شما باقی می ماند.