محمدجوادغلامی

وب شخصی محمدجواد غلامی

محمدجوادغلامی

وب شخصی محمدجواد غلامی

وایبر.....واتس آپ......تلگرام....فیضبوک.... یه نفر! نبود؟؟؟

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ
بسم الله

درباب حضور در شبکه های مجازی و قول رهبری بر اهمیت ظهور انقلاب در فضای اینترنت و شبکه های ارتباطی نسل جدید(اعم از 3G , 4G , ..) نکاتی رو به عزیزانم عرض می کنم.

http://www.flexispy.com/common/images/feature-explorer/im-icons2.png

1- قدر خودتونو بدونید توانایی هاتونو پیدا کنید و وارد گود بشید......

2- به اندازه ای که می تونید انقلاب رو در نوشتار و محصولات رسانه ای تون ظاهر کنید، چرا که تجربه شما و دلایل و افکار و آنچه با پوستتان لمس کرده اید بسیار ارزش دارد و اثر حضورتان ارزش افزوده بیشتری به محتواهایتان خواهد داد.

3- در نگاه مخاطب نحوه تصویر سازی هامون مهمه نه القای افکارمون؛ سعی بر آن باشد زبان و قلم مون رو به رسانه تصویری بدل کنیم هم دوست داشتنیه هم موثره.

http://www.thelakewoodscoop.com/news/wp-content/uploads/2015/02/whatsapp.png

4- از سر دوست داشتن یا دوست نداشتن با لقب و غضب افراد رو  خطاب ندهیم؛ مثلآ اینطور نشه که از باب اینکه رهبری را دوست داریم در محتواهامون به ایشون لقبی رو بدیم و یا از سر اینکه از فردی خوشمون نمیاد با غصب وِی رو مورد عنایت قرار بدیم!

5- درمورد نرم افزارهای پیام رسان آنلاین و آفلاین (Massengers) همچون گروه های گوگل-پلاس/فیضبوک!/فیض بوک های ایرانی:کلوب+فیس نما+ افسران+.. و یا پیام رسان های نسل جدید مثل بیسفون/تلگرام/تانگو/وایبر/.. عرض می شود که:
   - در گروه های سیاسی خبری اجتماعی و اینچنینی اثر حضورتان بر مخاطبین ناچیز است یعنی عدم حضور گاه مثبت است!

http://arshnews.ir/images/docs/000146/n00146049-b.jpg

   - در گروه های خانوادگی و گروه های خارجی(عربی- همسایگان فارسی زبان- انگلیسی ..) اثر گذاری تان فراتر است از آنچه تصور میکنید.
   - بواقع در گروه های خبری سیاسی مخاطبان دنبال دیدن و شنیدن محتواهای تولیدیتان نیستند بلکه به دنبال القای افکار خود هستن. پس در این گروه ها هرآنچه وقت می گذارید چون سیگاری دود می شود و زیانش بر شما باقی می ماند.

وایبر - واتس آپ- ویچت-تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی